Nigeria bye bye - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Marieke Groenendaal - WaarBenJij.nu Nigeria bye bye - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Marieke Groenendaal - WaarBenJij.nu

Nigeria bye bye

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

08 Februari 2005 | Nigeria, Suleja

Zo het avontuur in Nigeria is afgelopen. Het doek is gevallen. Afgelopen donderdag ben ik teruggekomen en de bedoeling was dat ik zondag weer terug zou gaan, maar dat gaat niet meer door.

De afgelopen tijd hard gewerkt aan het Revenue Assurance programma. Ja, wat het is... zoeken naar gaten waar geld wordt verloren. En dit begon eindelijk resultaat te zien. En toen, toen werden we ontslagen door onze contractpartner en van de een op de andere dag was het niet meer mogelijk om naar kantoor te gaan. In de ochtend vele medewerkers van mijn team aan de lijn gehad. En zelfs medewerkers van Nitel die nog persoonlijk afscheid van me willen nemen. En ik. Ik was bezig met Pety om dingen af te handelen en vooral mijn laptop schonen van alle Nigeriaanse documenten te deleten. Jezus wat een karwei. In de ochtend is Catrien op bezoek gekomen en hebben we in ieder geval afscheid kunnen nemen. Alleen het blijft een raar idee. Van de een op de andere dag ga je je beste vrienden uit Nigeria niet meer zien...

Het leven gaat door en hier in Nederland heb ik een concert meegemaakt van een Portugese fado zanger. En nu zit ik midden in het Carnaval gedruis... en hier dus enkele fotos van de alaaf gangers.

Ik heb ook nog enkele fotos gepubliceerd van mijn laatste reis naar Katsina. Het was een mooie rit en uiteindelijk bij de grens van Nigeria met Niger gestaan. De woestijn begint daar... zo mooi.

Ik ben in Nederland weer gewoon te bereiken en ik ben in voor tennissen, golfen, zwemmen en uiteten, drinken en vooral genieten van het leven. Tot bels iedereen hier in Nederland.

Liefs, Marieke

  • 11 Februari 2005 - 20:36

    Willie:

    Ah Mariek het was inderdaad zoals je schreef allemaal erg snel gegaan! maar wie weet!! in ieder heerlijk je ontmoet te hebben en va nde zomer gaan we echt een reunie organiseren:0
    geniet van je vakantie , fijne carnaval en een dikke dikke zoen van ons allen

  • 18 Februari 2005 - 08:38

    Patricia:

    hoi marieke,
    wat lees ik nu toch allemaal? Jemig wat moet dat een kater voor je zijn... lees jij nog pentascope mail?? daar heb ik een berichtje naar gestuurd
    groetjes
    patricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nigeria, Suleja

Marieke

Het nieuwe avontuur gaat weer beginnen. Op naar Zuid Afrika.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 19466

Voorgaande reizen:

01 December 2007 - 01 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: